[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Koszulki

From: Marcin Ciaszczyk <bc@kki.pl>
Date: Fri Feb 21 2003 - 10:11:05 CET
[slacklist] Re: Odp: Koszulki

To moze ehm zrobmy tak - ktos przygotuje wzor nadruku = na
koszulke/czapke/majciory/skarpetki/stanik zony , = kazdy we wlasnym zakresie
nabedzie lub nie papier odpowiedni i wydrukuje to = sobie na dowolnie wybranej
drukarce postscriptowej (bo rozumiem, ze wzor bedzie = zgodnie ze stara tradycja
opisany w postscripcie?) a nastepnie naprasuje na = wybrana czesc stroju. Dzieki
temu zachowamy otwartosc zrodla koszulki i dostepnosc =
kazdy zaplaci wg uznania?