[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: LANChat

From: <demeus@o2.pl>
Date: Tue Feb 25 2003 - 13:32:58 CET
[slacklist] Re: Re: [slacklist] Re: LANChat

>Z moich doswiaddczen wynika ze LANChat wymaga =
>ustawionego na interfejs na ktorym ma =

>IMHO lepiej zlatwic to lokalnym serwerem irca = ;)

Skoro mowa o lokalnych chatach to polecam = problemu ani pod winda ani pod linuxem. Jakby ktos chcial to posiadam = kilka wersji tegoż chata po tuningu tzn porzerabiali je sobie ludzie z = mojej sieci dodajac roznie bardzo ciekawe opcje.... :))

pozdroofka demeus