[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem ze skryptami PHP

From: Afro <mr_afro@poczta.onet.pl>
Date: Tue Feb 25 2003 - 16:28:49 CET
[slacklist] Problem ze skryptami PHP

Witam. Mam pewien problem ze skryptami php.
Otoz mam apache + php + mysql. Strony napisane w php =
jak np chce sobie zrobic ksiege gosci (oparta na = plikach tekstowych bez
mysql) to jest problem. Robie wszystko co pisze w = pliku instalacyjnym,
odpowiednie chmod itd. a jak chce dodac wpis to pisze = "Nie masz uprawnien"
mimo ze sa dobrze nadane. Moze w httpd.conf i w = systemie ma byc dodany jakis
specjalny user albo cos? Help me..... :(

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl