[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Polskie locale

From: Tomek Zakrêcki <tomek-zakrecki@o2.pl>
Date: Tue Feb 25 2003 - 20:59:56 CET
[slacklist] Polskie locale

Witam

Mam pewien problemik z polskimi ustawieniami w = slackware 8.1 ... w
/etc/profiles mam wpisy:
export LANG=pl
export LC_ALL=pl_PL
export LESSCHARSET=latin1
export LC_MESSAGES=pl_PL

i teraz mc nie mam po polsku menu ... ani napisow ... = ale nmp. na dile
komunikaty pojawiaja sie po polsku ... hmmm

np kadu tez nie mam po polsku mimo ze przegralem do =
/usr/share/locale/pl/LC_MESSAGES plik kadu.mo ... i = jest tez tam mc.mo

czy ustawia sie gdzies sciezi w slacku do tego locale = gdzie ma szukac tych
plikow .mo ... ? jak powiadomosc system ze tam sa = polskie lokale dla
programow?

ps. KDE zaktualizowalem i dziala swietnie ... i mam = najnowsze kadu :-) ...
dzieki za pomoc :-)

--
Tomek Zakrêcki
http://zakret.terramail.pl=