[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z konfiguracja

From: dr4c0 <draco@ll.pl>
Date: Tue Feb 25 2003 - 22:00:54 CET
[slacklist] Re: problem z konfiguracja

----- Original Message -----
From: "eranet" <era_net@wp.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Cc: <wandelt@toya.net.pl>
Sent: Tuesday, February 25, 2003 7:45 PM
Subject: [slacklist] problem z konfiguracja

> Witam
> Mam slacka zaistalowanego, mam problem z kartą = muzyczna z ac97. Ktos mi
powiedzial bym zaistalowal alse wiec to zrobilem = jednak mam nie maly problem
z jej konfiguracja tj.w modules.conf wpisalem to co = bylo podane do via8233.
Niby modul dziala ale jak wpisuje aplay jakis = plik.wav wyskakuje pcm:1000
erorr: output /input. Z kolei jak bioje aplay -D = hw:0,1 plik_wav dziala
dobrze.  Poradzi mi ktos jak ten problem = rozwiazac.

> ps prosze mnie juz nie odsylac do manow/archiwum = bo juz nie mam do tego
tematu sily.
> Z gory dziekuje za odp.

Terz mam takowa karte i dziala mi elegancko = jedyne
co musialem zrobic to wpisac
modprobe vi82cxxx_audio lub ac97_codec i po
klopocie choc na tym drugim gorzej dziala, = rzezi.

Pozdrawiam