[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ACPI

From: Maciej Paszta <paszczi@go2.pl>
Date: Wed Feb 26 2003 - 22:36:04 CET
[slacklist] Re: ACPI

DniaWed, 26 Feb 2003 22:21:25 +0100
"Marian Koniuszko" = <marian_koniuszko@poczta.fm> napisałeś:

> Witam
>
> Mam Slacka 8.1. W kernel 2.4.18 wkompilowałem = wszystko co było
> związane z acpi ( gdzie tylko pisało acpi to = włączałem). Komunikaty
> przy starcie systemu mówią że acpi jest = successful i enabled, ale acpi
> nie działa. po wywołaniu acpid otrzymuję = odpowiedź że nie istnieje
> /proc/acpid/events... Nie znalazłem niczego w = necie ani w manualu na
> ten temat... Co zrobić zeby acpi działało, = bo mam już dość wyjmowania
> wtyczki z prądu 10 razy dziennie.

Po pierwsze sprawdz czy nie zostalo nic z APM-musi byc = konieczne
wylaczone. A po drugie wkompiluj tylko te opcje do = ACPI, ktore ci sa
potrzebne. Gdyby nadal nie dialalo podeslij mi mail = na priv'a a wysle ci
moja konfiguracje acpi w jajku, na ktorej wszystko = smiga.

--
Maciek Paszta gg: 2810043
Registered BLUG Member #0274