[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: W tle

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Thu Feb 27 2003 - 22:47:14 CET
[slacklist] Re: W tle

> No wanie - nie ma !
> Tak samo zreszt, jak uruchamianie ftp'a na = screenie - te nie ma sensu.

To w takim razie cos zgubilem po drodze...
Jak przenosisz w tlo proces FTP (nie chodzi mi o = wget) tylko o polaczaenie
z serverm FTP na piechote, przez np: $ ftp = ftp.host.net? Wybrales plik do
sciegniecia: ftp> get plik i co dalej? Jak sie = zamierzasz wylogowac i
zostawic proces w tle? Tego nie wiem... a chetnie sie =

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl