[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

konfiguracja w jednym pliku

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Thu Feb 27 2003 - 23:21:04 CET
[slacklist] konfiguracja w jednym pliku

może ktoś widział, może ktoś słyszał, = może ktoś wie....
w jaki sposób... ehh źle zacząłem..
otóż problem polega na tym że...
kiedy podłączam nowego użytkownika do sieci na = serwerze
musze modyfikować kilka plikow konfiguracyjnych = takich
usług jak dhcp arp firewall oident htb-sharper czy = może
jest jakis sposób (a znając życie zapewne tak) = który by
to troche ułatwił chodzi mi o to aby dane do = plików
konfiguracyjnych był pobierane z jednego = zewnętrzengo pliku.
Lub były generowane na podstawie tego pliku. Może = ktos ma
jakis ciekawy pomysł lub mógłby mnie na coś = nakierować albo
może jakieś gotowe przykłady które juz w = miare możliwości
mógłbym sam poprzerabiać wg własnych potrzeb. = Aha czytałem
o LMS (LAN Managment System) ale to u mnie niewchodzi = w gre
bo jest oparte o php.
Czekam na ciekawe propozycje....

pozdroofka demeus