[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Jak nie słucham Slayera bierze mnie cholera

From: Marian Koniuszko <marian_koniuszko@poczta.fm>
Date: Fri Feb 28 2003 - 15:55:38 CET
[slacklist] Jak nie słucham Slayera bierze mnie cholera

Poprzednim razem nie otrzymałem odpowiedzi... = zapytam o to samo raz jeszcze:
Czy istniej± uniwersalne sterowniki do dĽwięku, =
słyszał o jakich¶ zastepczych dla Realtek alc = 650...
Szukałem na Alsie ale bez skutku... może kto¶ z = was miał podobny problem i
zna rozwi±zanie... bo... jak w tytule.... poprostu = muszę mieć dĽwięk... :)

CZAT > Towarzyski > EROTYCZNY >>> http://link.interia.pl/f16e5