[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re: problem z LILO

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Sat Mar 01 2003 - 18:40:32 CET
[slacklist] Re: Odp: Re: problem z LILO

Użytkownik Jacek napisał:
> a teraz ja cos napisze...
> po pierwsze:
> wierzcie mi ze nie pisze tego dlatego ze nie =
> jestem leniwy itd NIE
> ja probowalem wszystkiego co uznalem ze moze byc = zle
> To ty czytaj. Przeciez ci pisze ze ustawilem na = MBR.

Czy płyta widzi tak duży dysk?Jak widzi to dziwne = te płyty miały kłopot
z zobaczeniem tak dużego dysku. Miałem problem z =
linuksem płyta nie widziała dysku ale po = odpaleniu linuksa z mniejszego
dysku dysk był widoczny (dysk 40G plyta pentiumowa = procek 166Mhz )
podmontowałem i linux widzi a bios płyty nie. = Windzia zresztą też nie
widzi. Jest znacznie prostrze rozwiązanie system =
800 M a kolumbrynę podmontowujesz do katalogu /home =
zasobów dysku.  To po pierwsze. Jak =
60 G to za pierwszym razem mimo wpisu do lilo lba 32 = też system się
zburzył i nie chciał wystartować po zmianie = partycji hda1 na 8 G  jest
ok!
          &nbs= p;            = ;         Pozdrowienia = Jacek
Ps: Mój lilo conf wygląda tak:
# LILO configuration file
# generated by 'liloconfig'
#
# Start LILO global section
lba32
append = "ide0 = VIA82CXXX"
boot = /dev/hda
delay = 50
# Normal VGA console
# vga = normal
# VESA framebuffer console @ 1024x768x64k
vga=791
# VESA framebuffer console @ 800x600x64k
# vga=788
# VESA framebuffer console @ 640x480x64k
# vga=785
# End LILO global section
# Linux bootable partition config begins
image = /vmlinuz20
root = /dev/hda1
label = linux
read-only
# Te linie zostawiam na czas sprawdzania nowego = kernala
#image = /vmlinuz20
#root = /dev/hda1
#label = nowy
#read-only
# Non-UMSDOS filesystems should be mounted read-only = for checking
# Linux bootable partition config ends