[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re: problem z LILO

From: Marcin <skopi6@poczta.fm>
Date: Sat Mar 01 2003 - 23:13:20 CET
[slacklist] Re: Odp: Re: problem z LILO

On Sat, 1 Mar 2003 22:30:00 +0100
"Jacek" <pornokartofel@wp.pl> = wrote:

> a wiec kiedy przelozylem tego twardziela do =
> wystartowal bez problemy... az dziwne.... czyli = to moze byc wina
> tego ze partycja / ma 10g? co mam w takim razie = zrobic

nie jestem pewien ale nie chodzi o rozmiar partycji = root , ale o to
czy jej poczatek nie wykracza poza 8 GB tzn czy przed = partycja root
nie ma jakiejs innej partycji wiekszej niz 8GB

nowe lilo chyba sobie z tym radzi, moze sprobuj = sciagnac i
przxekompilowac

kiedys mialem linux'a na samym koncu 20GB dysku i nie = mialem problemow
(celeron 633 i plyta na apollo pro 133)

--
Skopi

KLIKAJ!!! Nie pytaj dlaczego... >>> http://link.interia.pl/f16e2