[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z proftpd

From: Grabek <grabek07@tlen.pl>
Date: Sun Mar 02 2003 - 01:58:03 CET
[slacklist] Re: problem z proftpd

> FTP instalowałem z płytki  Slackware = 8.0  - ale mam na serwerze zipslacka.
wywal zip[sa i zainstaluj pelnego slacka - to dopiro = jest jazda a i wszystko
dziala
ja mialem kiedys zipsa i tez nie moglem sobie = poradzic w ten sposob z
niektorymi pakietami do niego a ponoc wszystko mialo =
wkurzayla mnie ze nie moglem skompilowac programiku =
dlatego sie przesiadlem co bylo moim dobrym = posunieciem ;)

http://www.google.pl/search?hl=pl&inlang=pl&ie== ISO-8859-2&q=.ftpaccess+na+pr

http://www.google.pl/search?hl=pl&inlang=pl&ie== ISO-8859-2&q=konfiguracja+pro
> ftpd&lr=
na moj gust te linki sa sciete ;))

> mi sie nieodpalają .
> Mirek
mam rade dla Ciebie - wywal konto anonymousa
kazdego kompa ktorego chcsz wpuscic na ftpa zaluz mu = konto w systemie ale
bez shella
dziala na 100%

--
Pozdrawiam