[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

xf86cfg

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Sun Mar 02 2003 - 20:19:47 CET
[slacklist] xf86cfg

Uszanowanie Grupowiczom

Czy wie ktos gdzie sie podaje glebie kolorow i = rozdzielczosc w jakiej maja
sie uruchamiac X'y. Nie chodzi mi o nazwe pliku, bo = to akurat wiem, chodzi
o to, ze korzystalem przy konfiguracji XFree86 z = programu xf86cfg i jego
skladnia jest dla mnie troche nie jasna. Nie wiem = gdzie dodac: "800x600",
albo DefaultDepth 16? Oczywiscie moglbym uzyc = xf86config, ktory zreszta
bardzo lubie, ale niestety konfiguraca tym = urzadzeniem jest malo
uzyteczna, efekt jest taki, ze X'y mam od polowy =
malej rozdzielczosci i bardzo malej ilosci kolorow. = Po konfiguracji z
xf86cfg X'y uruchamiaja sie jak trzeba, ale chcialbym = zmodyfikowac troche
rozdzielczosc.

Za podpowiedzi dziekuje :-)

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl