[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: xf86cfg

From: bogas <b80@wp.pl>
Date: Sun Mar 02 2003 - 20:36:32 CET
[slacklist] Re: xf86cfg

Hello Konrad,

Sunday, March 2, 2003, 8:19:47 PM, you wrote:

KL> Uszanowanie Grupowiczom

KL> Czy wie ktos gdzie sie podaje glebie kolorow i = rozdzielczosc w jakiej maja
KL> sie uruchamiac X'y. Nie chodzi mi o nazwe = pliku, bo to akurat wiem, chodzi
KL> o to, ze korzystalem przy konfiguracji XFree86 = z programu xf86cfg i jego
KL> skladnia jest dla mnie troche nie jasna. Nie = wiem gdzie dodac: "800x600",
KL> albo DefaultDepth 16? Oczywiscie moglbym uzyc = xf86config, ktory zreszta
KL> bardzo lubie, ale niestety konfiguraca tym = urzadzeniem jest malo
KL> uzyteczna, efekt jest taki, ze X'y mam od = polowy ekranu w dol w bardzo
> [...]

w Screen sections , jakbys dobrze polukal w ten plik = to bys sie sam
domysil :) , oto przykladowe usatwienia tej = sekcji:
# = **********************************************************************
# Screen sections
# = **********************************************************************

# Any number of screen sections may be present.  = Each describes
# the configuration of a single screen.  A = single specific screen section
# may be specified from the X server command line = with the "-screen"
# option.
#
# screen section for an nvidia AGP card
#
Section "Screen"
    Identifier "Screen = AGP"
    = Device      "NV AGP"
    Monitor     = "MyMonitor"
    DefaultColorDepth 16
    Subsection = "Display"
        = Depth       8
        = Modes
        ViewPort 0 = 0
    EndSubsection
    Subsection = "Display"
        = Depth       16
        = Modes       "1024x768" = "800x600" "640x480"
        ViewPort 0 = 0
    EndSubsection
    Subsection = "Display"
        = Depth       24
        = Modes
        ViewPort 0 = 0
    EndSubsection
EndSection

  w Subsection w lini Modes wpisujesz = odpwiadajacy ci rozdzielczosci a
  w depth ilosc bitow. i w przykadzie powyzej xy = odpala sie w
  16-bitach z rodzielczoscia 1024x768 przy = pomocy chyba Ctrl+ Alt+ szary
  minus , szary plus mozna sie przelaczac = pomiedzy rozdzileczosciami
  1024x768, 800x600, 640x480
  jakby  przelacznie miedzy = rozdzileczosciami nie dzialalo cza
  pogrzebac w sekcji server flags

--
Best regards,
 bogas         = ;            =        mailto:b80@wp.pl