[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

ssh

From: Marian Koniuszko <marian_koniuszko@poczta.fm>
Date: Sun Mar 02 2003 - 23:28:02 CET
[slacklist] ssh

Hej
Jeśli chcę ze swojej stacji na Slacku dostać = się przez ssh na innego kompa
też na Slacku, i jestem zalogowany jako np janek to = na kompa na którego się
łączę przez ssh loguję się jako janek... co = zrobić żebym miał możliwość
wyboru usera na kórego chcę się zalogować na = zdalnej maszynie? ...
jeszcze raz to samo inaczej:
Po wydaniu komendy ssh 192.168.1.1 wyskakuje mi od = razu monit o hasło.
Pytanie- co wpisać do pliku konfiguracyjnego = żebym mógł wybrać usera, na
którego chcę się zalogować. na swoim kompie = jestem jako janek a chce sie na
zdalnego kompa jako root podłączyć

KLIKAJ!!! Nie pytaj dlaczego... >>> http://link.interia.pl/f16e2