[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z lilo

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Mon Mar 03 2003 - 01:19:26 CET
[slacklist] Re: Problem z lilo

Użytkownik Jacek napisał:
> co do mojego wczesniejszego maila to moze = wspomne ze gdy wloze tego twardziela ze slackiem do 486 to wyskakuje mi = '17cos tam No-disk error' ale jezeli wloze bootdiska i zamontuje /hda1 = to idzie bez problemu..  jak mam to naprawic?   [dysk = 20gb, / - 10gb]

> .

Jest pięć możliwości:
1 Nowy bios ze strony producenta płyty. = (wątpliwe)
2 Bios dla tej płyty napisany dla linuxa (jest = prajekt,adresu poszukać
należy w archiwum grupy lub w googlach)
3 Napisać własną procedurę rozruchową = płyty (byłaby bardzo pouczająca
zabawa kiedyś napisałem w asm program, który = był zaszyty w bootsektorze
dyskietki i umożliwiał wybór dysku startowego = to było jeszcze na 386dx
40mhz )
4 Założyć mniejszy dysk. System zmieści się = swobodnie na dysku 540M i
montować dowolnie duży dysk do systemu plików = linuxa.
5 Startować z dyskietki tak jak robisz to teraz. =

          = Pozdrawiam Jacek
Ps punkt 3 to żart chociaż to co działo się z = amigami i comodorami nie
wspomnę o atarii to .....ale kto pamięta czasy = procków 8 bitowych w
komputerach domowych