[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: MOTD

From: keLcIO <acdwas@poczta.onet.pl>
Date: Wed Mar 05 2003 - 16:53:38 CET
[slacklist] Re: MOTD

----- Original Message -----
From: "Maciej Paszta" = <paszczi@go2.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Tuesday, March 04, 2003 7:34 PM
Subject: [slacklist] Re: MOTD

> Nie o to do konca mi chodzi. Chcialbym miec to = logo przed logowaniem a
> nie po nim. Np teraz mam dopisane do = rc.local

cze
po pierwsze motd jest do pokazywania wiadomosci =
zeby byl wpis po zalogowaniu sie slozy plik issue = lokalnie wyswietla jakies
tam bzdury a jak sie laczysz z netu to jest plik taki = jak issue.net po wpisz
cos tam sobie i po problemie i jeszcze jedno jesli = nie chcesz zeby ci
pokazywalo caly czas Welcome i numer kernela to = musisz zachaszowac w pliku
rc.S liniike u mnie 169 tam jest wpis zaczynajacy sie = od echo ...... >
/etc/motd
i po klopocie

pozdrawaim

Szukasz banku bez prowizji ?