[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wolfenstein

From: Marcin <skopi6@poczta.fm>
Date: Fri Mar 07 2003 - 23:23:08 CET
[slacklist] Re: wolfenstein

On 07 Mar 2003 22:26:13 +0100
Rafał Domeracki <rafdomer@polbox.com> = wrote:

> Witam
>
> Czy ktoś jest w posiadaczem instalera do = Wolfenstein'a? Kiedyś był
> udostepniony na stronie Lokiego ale teraz Tux = sprzedaje to za 5$.
> Miałem go ale straciłem podczas awarii dysku = (nie! nie zrobiłem
> kopii zapasowej:))
>
> Dzięki za odpowiedzi.
> R:-D

nie qmam, stara gierka kiepska grafika... :P
nie lepiej return to castel wolfenstein ? jest wersja = pod linuxa no i
geforce ma co robic  :))) (chyba ze z videoram'u = sie ram diska zrobilo
:P )

moze poszukaj na kazie, kiedys udalo mi sie heretica = sciagnac :)

--
Skopi

KLIKAJ!!! Nie pytaj dlaczego... >>> http://link.interia.pl/f16e2