[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: nportredird problem

From: Banaszak Daniel <banan100@box43.pl>
Date: Sat Mar 08 2003 - 10:34:49 CET
[slacklist] Re: nportredird problem

----- Original Message -----
From: "Marduk" = <marduk14@wp.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Friday, March 07, 2003 11:52 PM
Subject: [slacklist] nportredird problem

> Pomocy!
> Mam taki problem ze na gg jak chcem z kims = rozmawiac przez mikrofon
(poprzez siec) to ja slysze rozmowce a rozmowca nie = slyszy mnie.
Przkierowalem port nportredird i dalej nie =
> Moj nportredird.conf wyglada tak:
> options{
> }
>     redirection{
>     redirection_type = "tcp";
>     destination_host = "192.168.0.2";
>     destination_port = "500";
>     listen_on_port = "500";
>
> w gg w polaczenia/zaawansowane wlaczylem = forwardowanie i ustawilem port
500 i ip ktore mam w danym momencie poniewaz mam =
dynamiczne. Przy takiej konfiguracji nie dziala. Co z = tym zrobic?? Bo siedze
nad tym juz pare dni i nic mi nie wychodzi.

Kiedys tez walczylem z nportem i nicholery niechcial =
przekierowalem port za pomocom iptables.
Oto regolka dla twojego przypadku:
iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d ip_od_dialogu = --dport 500 -j
DNAT --to 192.168.0.2:500

a jak masz jajko 2.2.x to powiedz i podam regolke dla =