[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem x xFree

From: Andrzej [Thor] Górecki <kangorek@wp.pl>
Date: Sat Mar 08 2003 - 12:50:04 CET
[slacklist] Problem x xFree

Witam

Mam problem z xFree. Zainstalowalem ostatnio Slacka na = szybkim kompie
w celu uzywania go zamiast wingrozy. Skonfigurowalem = xFree (chyba
poprawnie :/). Po wydaniu polecenia startx odpala sie = KDE, ale
pulpit jest podzielony na x czesci (tzn. ze na = monitorze widac tylko
jakas czesc pulpitu, a zeby zobaczyc inna trzeba = "przesunac myszka
ekran"). Niestety z graficznym linuksem nie = mialem nigdy do czynienia
(tylko textowe narzedzia na serwerze) i nie mam = pojecia jak moge
zrobic tak, bym mogl normalnie pracowac w xwindow. Z = gory dzieki za
odpowiedz!

--------
Pzdr
Andrzej [Thor] Gorecki