[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: /home jak przemontowac na inna patrycje

From: Asmo <rafalzajac@interia.pl>
Date: Sat Mar 08 2003 - 15:15:27 CET
[slacklist] Re: /home jak przemontowac na inna patrycje

> Witajcie Grupowicze!

Witam

> Zrobiłem mały błąd przy stawianiu = slacka
> z dysku 1,2G dałem 200MB na kat /
> a resztę na /usr ( i oczywiście = swap).
> I mam teraz taką sytuację, że na konto w = /home/"jakis user"
> można wrzucić tylko kilkadziesiąt = MB.
> Domyślam się, że gdzieś jest zapisane = gdzie ma być karalog /home,
> tylko za cienki jestem żeby do tego =
> Jak zrobić zeby zamontować go bezboleśnie = na innej partycji?
> TIA.

/etc/fstab

# asmodeus AT interia.pl
# http://slackware.prv.pl
# "When one learns a distribution
# such as Red Hat, one learns Red Hat.
# When one learns Slackware, one learns = Linux."
#

GRA o WYSOKA stawke: Wolne etaty dla nowych trenerow! = Nie zwlekaj!
>>> http://link.interia.pl/f16e8