[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: edonkey lowid

From: TheRaV(tm) <therav@wp.pl>
Date: Sun Mar 09 2003 - 22:41:42 CET
[slacklist] Re: edonkey lowid

9 marca 2003, 22:10:21, napisałeś:

> mam serwerek do dzielenia lacza DSL na Slacku, na = nim
> masakrade, kompy w sieci maja stale IP z = zakresu
> 192.168.1.1-15 rozchodzi sie o problem LowID w =
> na tych kompach. Jak to rozwiazac dodam ze = posiadam slacka
> 8.0 z kernelkiem 2.2.19 i ipchains

wystarczy zrobic przekierowanie portow dla tych maszyn = ktore uzywaja
emule. dla iptables to leci jakos tak:

iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -i eth0 --dport = <port_tcp> -j DNAT --to <ip_lokalny>
iptablea -t nat -A PREROUTING -p udp -i eth0 --dport = <port_udp> -j DNAT --to <ip_lokalny>

of course trzeba jeszcze w programie ustawic = odpowiednie porty...
dla ipchains trzeba to odpowiednio = przerobic...
to rozwiazuje wszystkie problemy z LOWID w osiolku = :)

TheRaV(tm)

therav@wp.pl
GG# 1794664
RLU# 205972