[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: malo wolnej pamieci

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Mon Mar 10 2003 - 02:53:04 CET
[slacklist] Re: malo wolnej pamieci

> Ciekawe, bo u mnie swapa wogule nie uzywa, tez = mam 256 MB RAMu. Zakladam
> go bardziej przez grzecznosc :-)

A ja zauwazylem cos ciekawego (jeszcze na slacku = 8.0)   jak mialem 64M to
tyle mniej wiecej uzywal (kilka mega zaledwie ze = swapa dodatkowo tak 4-8).
pozniej jak wlozylem odatkowe 64 to tez zadowalal sie = taka iloscia i znow ze
swapa kilka mega zaledwie, ale fizyczna pamiec prawie =
M) ;)  Zaznaczam ze nie bylo doinstalowywanych = (uruchamianych zadnych
dodatkowych softow w miedzyczasie). Poprostu wiecej = przeznaczal sobie na
bufory, cache no i nie zwalnial tak czesto pamieci = (chwilowo nieaktywne
procesy).

Pozdroffka
Machoni.