[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Polskie znaki w Slacku 8.1 (jeszcze raz)

From: Dawid Polok <dave@nadzieja.pl>
Date: Mon Mar 10 2003 - 23:17:53 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re: Polskie znaki w Slacku 8.1 = (jeszcze raz)

Ustawiłem. Zapisałem jakąś stronę z =
wyświetla,
tylko to co ja dopiszę z polskimi znakami nie chce = się pokazać (tzn.
tylko polskie znaki).
Wygląda to tak jakby moja czcionka nie była = rozpoznawana przez
przeglądarki.
Ale cały system mam spolonizowany (no konsole, i = kde).
Wiem że w slackware 8.0 trzeba było coś jeszcze = zrobić z xwindow zanim
był dostęp do polskich znaków pod KDE. A w = Slackware 8.1 tylko ustawia
się polską klawiaturę w KDE, i już działa = wszystko oprócz tych
nieszczęsnych znaków w dokumentach html.
Może jest jeszcze jakaś metoda spolonizowania = xwindow, może to co ja
robię nie wystarczy.
Przepraszam, wiem że może moje pytanie jest = banalne ale dla mnie jest
to naprawdę duży problem.
Próbowałem tworzyć jakieś dokumenty w =
jak wpisuje jest wszystko ok,
a jak zapiszę coś i otwieram przeglądarką = (np. mozilla) zamiast
polskich znaczków mam znaki zapytania.

Dzięki za pomoc,
jeżeli ktoś mógłby mi coś jeszcze =

Pozdrawiam,