[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Karta sieciowa na plycie?

From: Przemyslaw Zydak <pzydak@itc.pw.edu.pl>
Date: Sat Mar 08 2003 - 10:38:07 CET
[slacklist] Re: Karta sieciowa na plycie?

> hmm
> cos takiego znalazlem
> You know, sometimes I amaze myself with how dumb = I can be.
> Looking on the CD that came with the = motherboard,
> I find a folder called D:\Drivers\LAN\4401\Linux = and to my amazement...
> there's a tar file in there with release notes = on what to do with it.
> Sorry to trouble you all...but thanks so much = for all your help.
>  moze sparwdz na cd z twoja playta czy nie = ma u ciebie tez takiej
>  sytuacji :)

No musze przyznac, ze jestem sam zaskoczony. Nie = podejrzewalem, ze na plytce
od plyty glownej bedzie cokolwiek do Linux'a wiec = nawet nie sprawdzilem. A tu
prosze, wszystko jest, z opisem i co najwazniejsze =
Ciesze sie za tem, ze firmy zaczynaja dostrzegac =
operacyjnego jak Linux. Trzeba zatem czesciej = zagladac na oryginalne plytki,
bo mozna cos na nich znalezc.
Dzieki za pomoc

Pozdrowienia.
Przemek