[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: stworzenei boot cd

From: Nest_m <nestor_pl@2com.pl>
Date: Wed Mar 12 2003 - 16:18:38 CET
[slacklist] Re: stworzenei boot cd

Dokladnie  z fpt sciagajac obraz iso plyty trudno = mówic tez o jakiejkolwiek
zmianie jej "formatu" bez wczesniejszego = wypalenia, na szczescie jak
stwierdzil mój poprzednik taka plyta w obrazie jest = na 99% bootowalne wiec
tylko musisz ja wypalic z obrazu, jezeli tak nie jest = (nie jest bootowalna)
to i tak musisz wypalic i przygotowac sobie floopa i = zrobic z niej
bootowalna, tylko w tedy pojawia sie problem = zabezpieczen plyt, no nie
koniecznie na Linuxa, ale to inna rozmowa
Pozdrawiam

Nest_m

Serwis www.logo.hoga.pl - sciagaj bajery na = telefony
Nokia, Siemens, Alcatel, Ericsson, = Motorola,Samsung
Promocja!!! rabat 40 % na zakup mks_vir 2003 dla = klientów Connect , którzy
posiadaja kupony rabatowe.