[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: gcc 3.2.2 - problem z configure

From: Maciej Paszta <paszczi@go2.pl>
Date: Wed Mar 12 2003 - 17:01:31 CET
[slacklist] Re: gcc 3.2.2 - problem z configure

DniaTue, 11 Mar 2003 22:26:55 +0100
"Szymko" <Algedi@poczta.onet.pl> = napisałeś:

> Mam Slacka 7.1 i jadro 2.2.13
> Prubuje zkompilowac program nget i mam problem = bo wyskakuje mi
> nastepujacy bład:
>
> ld retriwed 1 exit status
>
> generalnie blad ten wystepuje gdy ld ma byc = wywolany z jakimis tam
> parametrami.
> Niebardzo potrafie sobie z tym poradzic a =
> programik do skompilowania.
> Jak ktos wie jak to ugryzc to prosze o = rade.
Problem moze lezec po stronie kompilatora. ld sluzy =
bibliotek - w slack'u wystepuje gcc2.95 i wszystkie = biblioteki oparte o
c++ byly nim kompilowane. Niestety, w wersji gcc3.X = zostal zmieniony
interfejs binarny(ABI) tychze progow/bibliotek na c++ =
dolaczas starych bibliotek. Zobacz co przed = wyswietleniem bledy linkowal
ld i czy ta bib. nie byla pisana w c++. Druga = przyczyna moze byc calkiem
trywialna - zobacz czy po prostu masz zainstalowana = ta biblioteke ;)

--
Maciek Paszta gg: 2810043
JID : macp@jabber.gda.pl