[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: stworzenei boot cd

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Wed Mar 12 2003 - 17:54:03 CET
[slacklist] Re: stworzenei boot cd

Użytkownik Jacek napisał:
> ja miałem obraz iso i wypaliłem normalnie w = nero:) no i sie butuje

Koledzy wstyd !!! wypalać płyty pod Windowsem? = A  odpowiadając na
pytanie: Linux + Marzec 2000 artykuł Andrzeja = Wróblewskiego "Nagrywanie
CD". Uprzedzając nagrywarkę miałem ale = się uszkodziła i nie widzę powodu
jej kupowania (Lepiej kupić nowy dysk = twardy).
Jak trzeba to podeślę skany artykułu
          &nbs= p;            = ;       Pozdrawiam Jacek