[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware + SCSI... problemy

From: FreeGame <freegame@poczta.onet.pl>
Date: Wed Mar 12 2003 - 23:51:50 CET
[slacklist] Re: Slackware + SCSI... problemy

> dalej to juz nie wiem :-( ale czy jak wyskakuje = na ekran to ze wykrywa
> kontroler SCSI i podlaczone dyski (nie bios = tylko to z linuxa) to czy
wtedy
> nie wyswietla jakis bledow.
> Ja mialem wlasnie problemy w tym miejscu, bo nie = ustwilem odpowiedznio
> zworek na dyskach, sprobuj podlaczyc tylko jeden = moze zadziala. U mnie
slack
> dziala (przynajmniej sie zainstalowal) mam 2 =
> kontrolerze.
Dzieki zrobiłem inaczej, instaluje PLD Linux :-) = Jak zrobie podmiane
serwerów to bede sie bawił slackiem (moj pierwszy = linux! od niego
zaczynałem!) i bede sie napewno z tym bawił, = narazie musze zrobic
udostepnienie sdi i tyle. Dzieki Patryk za pomoc, = jeszcze sie odezwe...