[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: logowanie ssh

From: Gray <gray@toya.net.pl>
Date: Thu Mar 13 2003 - 23:19:24 CET
[slacklist] Re: logowanie ssh

From: zales11@poczta.onet.pl = <zales11@poczta.onet.pl>
To: slacklist@slackware.com.pl
Date: Thursday, March 13, 2003, 9:36:49 PM
Subject: [slacklist] Re: logowanie ssh

ja to robię tak:
w /etc/hosts.deny wpisujesz ALL:* co oznacza że = blokujesz
wszystkim (*) wszystkie usługi (ALL)
natomiast w /etc/hosts.allow wpisujesz analogicznie = ALL (albo
konkretne usługi) i ip/host. np. = ALL:kazio.stasio.biz
wtedy dostęp do usług mają połączenia z = hostów wymienionych w
hosts.allow i żadnych innych ponieważ = 'hosts.allow overrides
hosts.deny'.

a firewall to już inna sprawa..

pozdr
gray