[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: logowanie ssh

From: Wojciech Potyka <wojtek@netprovidence.com>
Date: Thu Mar 13 2003 - 23:38:21 CET
[slacklist] Re: logowanie ssh

Witam
Bardzo dziekuje za tyle odpowiedzi ale chyba nie o to = mi chodzilo
mianowicie udostepniam konta shellowe a niektozy = klienci uzywaja modemow.
tak wiec troche trudno mi przewidziec kto z jakiego =
I tutaj mam problem jak wspomnialem wczesniej ze = mozna w zasadzie prubowac
do woli lamac haslo na serwer.
Wiec myslalem ze moze da sie jakoz odebrac dostep z =
powiedzmy 5 razy pod zad podal zle haslo,
SSh sie wylancza domyslnie chyba po 8 razie ale mozna = znowu sprobowac sie
polaczyc co wiec zrobic przy zalozeniu ze nie moge z = gory zdefiniowac
adresow z ktorych sie lacze ?

Czy nie dalo by sie czegos takiego zrobic w iptables = ?

Pozdrawiam   WojciechPotyka