[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

checkusm jak to rozgry¶æ

From: Pijanowski, T <pijanowskit@bioton.pl>
Date: Fri Mar 14 2003 - 12:16:02 CET
[slacklist] checkusm jak to rozgry¶æ

¦ci±gno³em sobie iso z ftp z tym ¿e chcê = mieæ z kde ale to ponad 700 Mb i
teraz mam pytanie powiedzmy podmontuje sobie iso = usunê czê¶æ niepotrzeebnych
plików z tego co wiem pozmieniaj± sie sumy = kontrolne w katalogu z którego
wykasowa³em pliki i przy starcie instalacji powie = ¿e nie zgadzaja mu siê
sumy kontrolne wiem zê jak testowa³em to na = windzie to tak by³o
wiec pytanko
-- ja wprowadzic poprawne sumy kontrolne czy md5sum = za³atwi sprawê czy do
tego trzeba co¶ jeszcze
-- jaka jest logika sum kontrolnych w katalogach jak = to zrozumieæ i jak z
tym sie obchodziæ

tomski
GG 2485040