[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

checkusm jak to rozgry뜻

From: Pijanowski, T <pijanowskit@bioton.pl>
Date: Fri Mar 14 2003 - 12:16:02 CET
[slacklist] checkusm jak to rozgry뜻

쫈i켫no쿮m sobie iso z ftp z tym 풽 chc = mie z kde ale to ponad 700 Mb i
teraz mam pytanie powiedzmy podmontuje sobie iso = usun cz沅 niepotrzeebnych
plikw z tego co wiem pozmieniaj sie sumy = kontrolne w katalogu z ktrego
wykasowa쿮m pliki i przy starcie instalacji powie = 풽 nie zgadzaja mu si
sumy kontrolne wiem z jak testowa쿮m to na = windzie to tak by쿽
wiec pytanko
-- ja wprowadzic poprawne sumy kontrolne czy md5sum = za쿪twi spraw czy do
tego trzeba co jeszcze
-- jaka jest logika sum kontrolnych w katalogach jak = to zrozumie i jak z
tym sie obchodzi

tomski
GG 2485040