[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

RE: RE: checkusm jak to rozgry뜻

From: Asmo <rafalzajac@interia.pl>
Date: Fri Mar 14 2003 - 13:55:25 CET
[slacklist] RE: [slacklist] RE: [slacklist] checkusm jak to = rozgry뜻

Witam

> A nie wystarczy przerobic skrypt instalacujny = ?
>
> o w쿪턭ie tylko co za co jest odpowiedzilne =
> eto siedzi na plycie i jak zrobic nowe pliki = md5

Na p퀉cie nie znajdziesz z tego co wiem. jest w = obrazie j켨ra.
Procedura mo풽 by taka:

zaraz przed uruchomieniem setup. Znale쇗 gdzie = siedz skrypty instalacyjne:

find / -name setup

a p撰niej kolejno sprawdzi gdzie jest liczona = md5 nptak:

find . * | grep mdsums (czy jak si tam nazywa ten = program co te sumy
sprawdza)

I gdzie trzeba wy낢czy i nie bdzie = liczy

# asmodeus AT interia.pl
# http://slackware.prv.pl
# "When one learns a distribution
# such as Red Hat, one learns Red Hat.
# When one learns Slackware, one learns = Linux."
#

Ponad 100 tysiecy facetow do wyboru... >>> = http://link.interia.pl/f16f2 =