[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Problem z zainstalowaniem HP 400

From: Radek <scolex@o2.pl>
Date: Sat Mar 15 2003 - 13:33:51 CET
[slacklist] Problem z zainstalowaniem HP 400

Mam problem jak w temacie...

Jest to stara drukarka która kiedyś dawno temu bez = problemu działała na
Mandrade 5.0 Venus. Obecnie używam Slackware 8.1 i = nie mogę poradzić sobie z
zainstalowaniem tego sprzętu ...
Wiem, że istnieje takie coś jak apsfilter (mam = najnowszą wersję)
i mam zainstalowanego ghostscripta z wkompilowanym =
Jednak po uruchomieniu apsfilter nie mogę nigdzie = znaleść tej drukarki
(podobno jest kompatybilna (czy coś w tym rodzaju) = z HP 540) ale tej także nie
ma :(

W związku z moim problemem zwracam się do was o = pomoc w tej sprawie...
jeśli ktoś miał podobny problem z tym typem =
(męczę się już baaaardzo dlugo) to bardzo = proszę

linki do stron z wyżej wymienionym problemem = (konkretnej drukarki) także są
mile widziane... pozdrawiam.

scolex_at_o2.pl