[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z zainstalowaniem HP 400

From: Łukasz Halman <szuwarek@ids.gda.pl>
Date: Sun Mar 16 2003 - 11:38:47 CET
[slacklist] Re: Problem z zainstalowaniem HP 400

On Sat, 15 Mar 2003 13:33:51 +0100
Radek wrote:

> Mam problem jak w temacie...
>
> Jest to stara drukarka która kiedyś dawno = temu bez problemu działała na
> Mandrade 5.0 Venus. Obecnie używam Slackware = 8.1 i nie mogę poradzić sobie
> z zainstalowaniem tego sprzętu ...
> Wiem, że istnieje takie coś jak apsfilter = (mam najnowszą wersję)
> i mam zainstalowanego ghostscripta z = wkompilowanym ijs.
> Jednak po uruchomieniu apsfilter nie mogę = nigdzie znaleść tej drukarki
> (podobno jest kompatybilna (czy coś w tym = rodzaju) z HP 540) ale tej także
> nie ma :(

HPIJS zapewnia, podobno wspaniale, wsparcie do =
niemniej byc moze twoja drukarka jest na tyle = 'stara', ze HP sie nie
interesuje. W Apsfilter masz jeszcze do wyboru =
pomoze? Generalnie mysle, ze powinienes znalezc jakas = "standardowa
drukarke", dla ktorej twoja HP400 bedzie cos = sensownie drukowac.

shu

-- Today's problem is caused by: "firewall needs =