[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

alsa 0.9.1

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Sun Mar 16 2003 - 21:17:50 CET
[slacklist] alsa 0.9.1

Witam

Mam płytę Shuttle AK31 z dzwiękiem ac97 - =

Dzwięk działa mi na "rozwojowych" =

Chciałem zrobić upgrade do stabilnej 0.9.1 no i = mam problem...

Ściągnąłem :

alsa-drivers-9.0.1
alsa-lib-9.0.1
alsa-utils-9.0.1

skompilowałem, zrobiłem paczki i = zainstalowałem.
Później usunąłem moduły z pamięci, = usunąłem wpisy w modules.conf,
później uruchomiłem skryp, ten do = konfiguracji.
Wystartowanie alsasound.init powoduje błąd że = nie można znaleźć pliku w
katalogu /proc/asound/drivers

w mc nie mogę wejść do katalogu /proc/asonund - = wywala się seq fault i
mc umiera - na ekranie mogę poczytać stan = rejestrów...

Moduły są w pamięci ...

startx kończy się śmiercią komputera - wydaje = mi się, że w momencie
inicjowania dźwięku...

Wróciłem do wersji 0.9rc7 -> znaczy się tylko =

Co jest ???...

pozdrawiam
patt