[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

off topic HTB - priorytetowanie

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Tue Mar 18 2003 - 15:06:06 CET
[slacklist] off topic HTB - priorytetowanie

W jaki sposób sensownie połączyć = priorytetowanie usług z dzieleniem łącza na uzytkowników. = Aktualnie mam zrobiony podział łącza na użytkowników = nie ma sensu do każdej kolejki użytkownika dopisywać kolejki = które będą priotytetowały określone usługi.

Chodzi mi o priorytetowanie niezależne od podziału = na użytkowników..
Ma ktoś może jakieś pomysły bądź sugestie = lub nawet może ktoś coś podobnego stosuje??

z gory dzieki pozdrawiam demeus