[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: off topic HTB - priorytetowanie

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Wed Mar 19 2003 - 00:15:32 CET
[slacklist] Re: off topic HTB - priorytetowanie

> A jesli by tak na interfejsie od strony netu = zrobic podzial wg uslug a na
interfejsie od strony LAN-u zrobic podzial wg = uzytkownikow??

> Co wy na to??

Właśnie tak to teraz u mnie działa. Mam DSL 1M = więc najważniejszym
priorytetem dla mnie było ograniczenie ruchu = wyjściowego gdyż wynosi on max
256 Kb/s.
Było nad tym trochę pracy, stworzyłem osobne = klasy dla kaazy DC, portów CS
(bo u mnie w sieci jest dużo ludzi z = klanów)   , wyciągłem pocztę, i inne ,
które były potrzebne lub przeszkadzały. lista = zrobiła się dosyc spora i cały
czas ja modernizuję, bo cały czas się okazuje = że jakieś porty trzeba
zablokować lub uwolnić. taka trochę syzyfowa = praca