[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

jak zrobic wake on lan ??

From: wilde <wildeman@op.pl>
Date: Wed Mar 19 2003 - 13:34:42 CET
[slacklist] jak zrobic wake on lan ??

witam , jestem poczatkujacy
mam slacka 8.1 katra jest compexa na 8139 i plyta = glowna abit bh6 wiem ze
obsloguje wake on lan
ale jak to zastosowac w slacku czy moze byc tak ze = np.
w cronie wpisuje aby o 2 w nocy sprawdzal pingiem czy = ktos jeszcze z useroff
serfuje
a jesli nei otrzyma odpowiedzi to halt -p
no i tu by sie przydalo wake on lan zeby kazdy z lanu = mogl odpalic serwer z
uspienia
no bo mozna jeszcze ustawic zeby sei odpalal na = zadana godzine w biosie ale
to z wake on lan bylo by lepsze rozwiazanie :D
mile widziane wszelkie uwagi i sugestie
pozdrawiam WiLdE