[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nietypowa kompilacja jadra

From: Asmo <rafalzajac@interia.pl>
Date: Fri Mar 21 2003 - 13:56:23 CET
[slacklist] Re: Nietypowa kompilacja jadra

 Witam,

> mi błędy przy
> do katalogu ze

> zadziałało tak
>
> Uzyc lilo?

Lilo laduje wlasciwy obraz. /boot/vmlinuz.

# asmodeus AT interia.pl
# http://slackware.prv.pl
# "When one learns a distribution
# such as Red Hat, one learns Red Hat.
# When one learns Slackware, one learns = Linux."
#

WOJNA stala sie faktem... Sprawdz najnowsze = wiadomosci!!!
>>> http://link.interia.pl/f16f6