[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: stacje bezdyskowe

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Sat Mar 22 2003 - 00:57:22 CET
[slacklist] Re: stacje bezdyskowe

> Czesc
> Mam kilka starych kompw 386 i 486, z ktrych =
> dla dzieci w szkole. Czy ktos cos takiego = prbowal robic i czy na tym
> pjdzie np gimp albo abiword czy star ofice? no i = zeby internet byl w
> przegladarce graficznej. w tej chwili mam na = tych kompach windowsa 3.11
> mase problemw przez to... a tak w ogle to =
> zobaczyly ze jest cos innego niz ten dziadowski = lindols... Ale czy na
> Linuxie bedzie to lepiej pracowalo?
> Jesli ktos ma jakies doswiadczenia z = bezdyskowymi stacjami, lub zna
> jakies
> [...]

Oczywiscie to sie da zrobic, niestety sam tego nie = robilem, wiec nie podam
Ci gotowego rozwiazania, ale moge Cie skierowac do = odpowiedniej
literatury, mianowicie poczytaj o yellowpages, nfs i = nis. Mozesz za ich
pomoca stworzyc terminale, ktore beda sie podnosily z = sieci LAN, a
odpowiednio konfigurujac sshd uzyskasz przekazywanie = Xwindows.

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl