[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Shaperd czy HTB? (Bylo:: Liczba USEROW w Sieci)

From: kobartek <kobartek@poczta.fm>
Date: Sat Mar 22 2003 - 16:11:59 CET
[slacklist] Shaperd czy HTB? (Bylo:: Liczba USEROW w = Sieci)

> U mnie jest 11 osob z czego 4 nie kozystaja z p2p = , pozatym mam ograniczone pasmo
> shaperdem ale niedlugo przchodze na htb i mysle = ze bedzie o wiele
> bardziej wydajne.

Witam,

czy mozna prosic o wiecej szczegolow na temat powodow = przesiadki z
Shaperd-a?
Sa jakies konkretne za/przeciw w korzystaniu z ww. = aplikacji?
Pytam gdyz jestem jeszcze przed skonfigurowaniem = serwera pod katem
dzielenia lacza i wszelkie opinie beda cenne.

pzdr
b.

Szukam kochanki... >>> http://link.interia.pl/f16f4
PS. Jest nas tu wiecej takich.