[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: bezpieczenstwo systemow linuxowych?

From: Asmo <rafalzajac@interia.pl>
Date: Sun Mar 23 2003 - 16:27:22 CET
[slacklist] Re: bezpieczenstwo systemow linuxowych?

Witam

> Czy ktos mi moze powiedziec gdzie moge znalesc = jakies artykuly
> porownujace bezpieczenstwo roznych wersji linuxa = wg np ilosci
> wykrytych dziur w systemie lub innych kryteriow = zwiazanych z
> bezpieczenstwem??

Zobacz sobie na moja stronke dział artykuły: = Slackware System Hardening
(ang.)

Nie wiele ale zawsze coś... no i oczywiście =
Jeśli macie jakieś ciekawe linki to z chęcią = się z nimi zapoznam.

# asmodeus AT interia.pl
# http://slackware.prv.pl
# "When one learns a distribution
# such as Red Hat, one learns Red Hat.
# When one learns Slackware, one learns = Linux."
#

Poznam mila dziewczyne w celu... >>> http://link.interia.pl/f16f8