[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: drugi subnet

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Mon Mar 24 2003 - 21:24:23 CET
[slacklist] Re: drugi subnet

>Czesc,
>
>mam pytanie. W jaki sposob zmodyfikowac rc.inet1, = aby obsluzyl
>3 interfejsy sieciowe? Jak na razie nie moge = sobie z tym poradzic :(.
>Slack 8.1 + 3 x 8139too.

na poczatek dopisujesz IPADDR3=X.X.X.X adres =
tak samo analaogicznie postepujesz z netmask
nastepnie
kopjujesz skrytp inicjujacy np eth0 i wszystkie wpisy = w nim zawarte z eth0 zmieniasz na eth2 i nazwy zmiennych na te ktore = wpisales na poczatku czyli jak masz $IPADDR to zmieniasz na $IPADDR2 i = analogicznie z pozostałymi zmiennymi

ja przynajmniej to usiebie tak rozwiazałem i nie = było problemu..

pozdroofka demeus