[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware 9.0 jajko

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Wed Mar 26 2003 - 13:37:13 CET
[slacklist] Re: Slackware 9.0 jajko

Dnia 2003-03-26 13:19, Użytkownik Rafal Lorenc = napisał:
> Witam
>
> Pisze na ta liste 1 raz wiec sorry jezeli
> by cos nie gralo :))
>
> Mam problem dotyczacy Slacka 9.0, a =
> pytanie. Postawilem sobie niedawno 9.0 i
> ladnie dziala, stabilnie, lecz jest
> maly mankament :PP nie mam jajka w = /usr/src
> i nie wiem co jest grane :(, nic nie moge = zrobic
> moze jakas podpowiedz co jest nie tak = albo
> jakies sugestie dotyczace slacka 9.
> Wogole czy tak to ma byc ze nie ma jajka ?? = :PP

Coś się koledze pomyliło :D
jajo _skompilowane_ znajduje się w /boot
a to co miałeś kiedyś w /usr/src/linux, to = były źródła kernela. Jedyna
rzecz, której nie możesz bez nich zrobić, to = kompilacja kernela :D
(zakładając, że masz includy w = /usr/include/linux)

Tak więc nie przejmuj się (linux ci się = uruchamia ??) - tak jest dobrze.
A jak sobie chcesz przemielić jąderko to musisz = ściągnąć źródła z
www.kernel.org, lub zainstalować paczkę ze = źródłami.

patt