[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware 9.0 - dyski SCSI

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Wed Mar 26 2003 - 17:29:49 CET
[slacklist] Re: Slackware 9.0 - dyski SCSI

> Mam dyski SCSI i kiedy zainstalowalem slacka = wyskakuje Carnel panic -
> pytalem o to kiedys juz na liscie wiec nie bede = przepisywał ale w slacku
8.1
> bylo to samo, ale juz w 8.0 problema = niet.
> Co moze byc przyczyn±? Co mam wpisac w =
> root=
> Jak ktos mi da rozwiazanie to bedzie mial DUŻE = pifko... (bzzzzzalkoholowe
> oczy-wi¶cie)
> Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

z duzym prawdopodobienstwem loader nie znajduje = kernela na dysku ktory ma
podany w konfiguracji. Zdaza sie tak jak podmienisz = podpiecie dysku
(przepniesz hda na hdc czy inaczej). Sprawdz gdzie = masz zainstalowany kernel
(na jakiej partycji) i tam skieruj, czyli wpisz = root=/dev/sda1 (na przyklad)
czy jak to tam jest to scsi obslugiwane. Pozniej =
innego loadera) i powinno byc po klopocie.

Pozdroffka