[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

karta dzwiekowa i alsa

From: Patryk <patrykx@poczta.onet.pl>
Date: Fri Apr 04 2003 - 19:35:55 CEST
[slacklist] karta dzwiekowa i alsa

cze
mam taki problem, mam Aztecha azt 2320 ISA, = sterowniki do niego sa tylko
ALSA
kiedys juz pytalem sie o to ale nikt nie = odpowiedzial
Robie wszystko tak ja w instrukcji na stronie ALSY i = nie chce mi dzialac
mam w zwiaku z tym pytanie
1. Czy karte isa trzeba jeszcze jakos dodatkowo =
isapnp tools) czy wystarczy uruchomic sterowniki alsy =
opisie instalacji nie ma nic dodatkowym uruchamianiu =
2.  Czy soundcore moze byc w alsie uruchaminae = jako modul czy musi byc
wkompilowane w jadro ??? w slacku 9.0 jest chyba jako = modul

Patryk