[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

postfix i zwiazane z tym pierdoly

From: Luko <odbytorus@dziewicza.internetdsl.pl>
Date: Sat Apr 05 2003 - 18:04:40 CEST
[slacklist] postfix i zwiazane z tym pierdoly

Witam mam dosc nieciekawy problem a mianowicie
zainstalowalem postfix`a (nawet chyba dobrze = skonfigurowalem
bo sie odpala i nawet dzial - chyba) tzn w logach nie = ma nic
poza tym ze sie odpalil itd. A problem mam jak =
sprawdzic poczte bo w logach mam cos takiego

Apr  5 17:08:20 serwer ipop3d[20486]: Login = failed user=root
auth=root host=[192.168.1.2]

a w outlook`u mam

Wystąpił problem przy logowaniu się do Twojego = serwera
pocztowego. Twoje hasło zostało odrzucone. = Konto:
'root@dziewicza.one.pl', Serwer: = 'mail.dziewicza.one.pl',
Protokół: POP3, Odpowiedź serwera: '-ERR Bad = login', Port:
110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: = 0x800CCC90,
Numer błędu: 0x800CCC92

Czy postfixowi trzeba dodac konto root czy co bo nie = wiem.
prosilbym o jakie spodpowiedzi porty smtp i pop3 sa = aktywne