[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL.

From: Tomasz Mularczyk <tomsoft1@poczta.fm>
Date: Sun Apr 06 2003 - 18:55:18 CEST
[slacklist] Re: DSL.

ja mam 2x DSL  na 20 osób i chodza jak zegarek = - na jednym chodzi kaza na
drugim czaty i zero problemów z userami
na poczatku roku bylo duzo awarii ale teraz wylaczaja = (TPSA) DSLa raz na 2
miesiace po np pare chwil (godzine)
w rc.inet1 ustawiasz ip,eth1 i eth0 i jest super lub = recznie jak kto woli
(ifconfig - eth1, route - statyczny routing )

Pozdrawiam
TM