[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: iptables - jak odciac komus neta

From: John Bravo <poochini@wp.pl>
Date: Sun Apr 06 2003 - 20:27:31 CEST
[slacklist] Odp: iptables - jak odciac komus neta

# przed regulka dostepu do neta i tyle. jezeli chesz = to na
steonie www.slackware.com.pl w poradach jest opis = MiniServ.
Przeczytaj sobie o tym :)

Pozdrawaim
Poochini

Dnia 6-04-2003 o godz. 19:17 Luko napisał(a):
> Witam
>
> Mam prosbe czy muglby mi ktos podac regulke dla =
> zeby odciac komus neta/porty, tzn zeby nie mial =
> netu, tylko rozchodzi mi sie o konkretnego = zawodnika o IP np
> 192.168.1.2 a moze zewnetrzne jest na eth0 a IP = przyjmijmy
> 1.1.1.1 prosilbym o konkretny przyklad.
>
> Bardzo dziekuje za pomoc

Pokaż, co czujesz naprawdę! Wyraź uczucia za = pomocą jednego z kilkuset
nowych emotikonów w najnowszej wersji = KONTAKTu.
Ściągnij program za darmo! < http://kontakt.wp.pl >